M-am nascut in ultima generatie care a avut copilarie fara etichete.
M-am nascut la pragul generatiilor comunism-post comunism.
Am crescut cu muzica veche si ascult muzica house, deep house, progressive, trance, chillout.
Am crescut la pragul generatiilor care aveau alte valori.
Am fost invatata sa respect si sa vorbesc cu dumneavoastra si femeii de la curatenie, dar m-am adaptat americanizarii lui „you” unde cei care ne sunt parinti devin „tu”.
Eu percep diferenta, stiu sa arat respectul prin comportament, dar oare copii nostrii vor stii?
Mi-am adaptat viata, imi vad rar prietenii dar ne vorbim in grupuri pe whatsapp, dar totusi noi inca ne mai vedem mai schimbam o vorba, un gand, un sfat. Copii nostrii o vor mai face sau se vor inventa cafenele, cluburi virtuale?
Am invatat sa percep oamenii dincolo de cuvinte, prin mimica si gesturi, se numeste sinercologie scumpii mei.
Lasati whatsapp-ul, facebook-ul si cutreierati strazile.
Intr-adevar voi veniti pe lume cu un bagaj imens si cu o deschidere la informatie si mai imensa, dar noi traiam mai simplu, fara mall-uri,fara Mc Donalds, fara fast food.
Singurul nostru fast food erau cartofii prajiti la ceaun cu branza rasa si un ou. Mancam portocale si mandarine de craciun si paine inmuiata in apa cu zahar era un fel de Kinder Bueno.
Aveam placeri atat de simple.

Nu va lasati buimaciti de varietatea pietei care va ofera orice si oricat. Luati ce aveti nevoie si nu deveniti avizi.

Doar pentru ca parintii nostrii si bunicii vostrii incearca sa se adapteze acestei epoci viteza si isi fac facebook-uri cu poze repozate din 1900 toamna, doar pentru ca dau share la Arsenie Boca si pilde una dupa alta nu inseamna ca sunt depasiti ci ca vor sa fie mai aproape de noi toti.
Traiesc intr-o era a vitezei care pe noi ne-a prins, pentru voi e normalul dar pentru ei e obositor, mult prea obositor.

Oamenii sunt rai, invatatiti-va sa ii priviti in ochi, sa intelegeti substratul din spatele cuvintelor pentru ca ati venit pe lume intr-o competitie acerba.

Imi vine dar sa il citez pe Chirila: „Trebuie sa fiti cei mai buni” si cand ati obosit nimanui nu o sa ii pese, decat noua care vom deveni batranii vostrii.

Sunteti niste pioni pe tabla de joc de care societatea se utilizeaza. Vindeti-va potentialul dar vindeti-l scump caci va vor exploata si atunci cand nu veti mai putea se vor descotorosi de voi fara sa va explice macar de ce.

Vindeti-va potentialul dar nu si sufletele. Nu le puteti pe tapet si tineti minte: sunteti bunurile cele mai de pret pe care viata vi le-a oferit, de voi veti avea nevoie in fiecare zi de maine.
Oferiti-va, dedicati-va dar pastrati-va si pentru un alt maine. Viata e lunga. Traiti ziua de astazi cu tot sufletul dar nu va epuizati sufletele.

Ai grija de sufletul tau copile. Noi iti vom da tot ceea ce putem mai bun, te vom lasa sa te desprinzi si sa zbori. Iti vom oferi tot ceea ce putem material, iti vom tine sforile spre un drum frumos dar odata ce iti vei incepe zborul singur vom putea doar sa te privim si sa ne rugam ca am dat tot ce aveam mai bun si am facut-o cat mai bine.
Zburati spre cer dar intotdeauna sa va intoarceti acasa langa cei pe care ii iubiti!
Iar eu le multumesc dragilor si scumpilor mei parinti pentru omul care sunt astazi!
Iti multumesc mama!
Iti multumesc tata!

image