Acum 25 ani ati iesit in strada si v-ati ales singuri viitorul urmatorilor 25 ani.
Ascultati-va copii si nepotii.
Votati pentru viitorul lor.
Alegeti pentru tinerii vostri. Ei sunt cei care acum va platesc pensiile.
Ajutatii sa va ajute si sa se ajute.
Credeti in noi.
Nu suntem poporul nimanui si nici „tara lui papura voda”. Nu va lasati mintiti si cumparati. Nu ne vindeti viitorul pentru 50 de lei sau pentru 1 kg de faina.
Noi suntem cei care va platim pensiile si v-am plati inzecit mai mult pentru ca suntem ceea ce suntem astazi datorita voua, „batranilor nostri”.
Avem prieteni si rude plecati din aceasta tara pentru un trai mai decent.
Avem oameni care ne-au fost luati pentru ” a isi contrui o viata”.
Am trait indeajuns mediocru si mizerabil.
Am spus indeajuns „nu eu aleg” sau „suntem prea mici pentru a schimba ceva”.
Nu si nu si nu!!!
Nu mai putem inghiti.
Suntem un popor cu tineri inteligenti, cu tineri care merita dreptate si un trai decent.
Nu avem familii nu pentru ca nu ni le dorim si suntem desfranati si superficiali.
Ne este teama!!!
Nu suntem iresponsabili!!
Suntem excesiv de responsabili, astfel incat cu greu ne asumam credite pe 30 de ani intr-o tara care nu iti ofera garantia unui job decent. Din ce sa hranim mai multe guri cand nu putem sa ne intretinem pe noi???
Sunt doar unul din milioanele de exemple de tineri.
Va rog in numele tuturor ajutati-ne sa va demonstram ca putem, ca suntem responsabili, ca ne-am maturizat, ca doar multi suntem mai puternici si ca da, ne inclinam in fata educatiei si oamenilor ce am devenit astazi datorita voua.
Dar „astazi” a venit momentul in care e nevoie sa credeti in noi si sa ne fiti alaturi.
Nu am culoare politica. 26 de ani nu am simtit sa votez, m-am simtit prea mica pentru o masa de politicieni care isi trag sforile dupa cum vor si dupa propriile interese.
Dar „astazi” cred cu tarie ca asa cum, acum 25 ani voi ati reusit o putem face si noi, dar avem nevoie de sustinerea voastra!!!

image