Cred ca e nedrept sa fii judecat dupa cum arati, dar priveste-te in oglinda si spune-mi: ce vezi? Oare ochii celorlalti vad si ei?
Cred ca e incorect sa pleci fara sa spui de ce dar mi se pare la fel nedreapta durerea pe care o vor lasa argumentele tale.
Cred ca e important sa faci ceea ce simti, dar se intampla ca asta sa raneasca.
Cred ca e dreptul tau sa rostesti ceea ce gandesti, dar de atatea ori vorbele altora au lasat goluri ce si astazi te chinui sa le astupi.
Cred ca tutunul dauneaza sanatatii tale si a celor din jur, dar am simtit satisfactia nociva a unei tigari.
Cred ca sportul uzeaza articulatiile, dar e varianta optima de a te elibera si de a fi in forma.
Cred ca poti manca orice, oricand dar ai grija atunci cand te vei privi in oglinda sa te placi in continuare.
Cred ca femeile sunt extraordinar de dificile, vorbesc mult si sunt pisaloage dar am inteles ca doar asa barbatii vor actiona.
Cred ca barbatii sunt un rau necesar, iar fara ei noptile sunt intotdeauna lungi si seci si far’ de culoare iar soarele nu mai are nici el acelasi farmec.
Nu cred in cartile motivationale. Mi se par bullshit-uri americane, dar cred ca o carte nu va dauna niciodata nimanui.
Nu cred in oamenii care mint, dar am invatat ca a nu spune nimic, a omite sau fi diplomat sunt departe de adevar. Utilizam minciuna in fiecare zi, fiecare dintre noi.
Cred ca banul e ochiul dracului, dar ei sunt cimentul pe care il pui intre caramizile propriei „case”. Iti place sau nu, fara ei nu poti construi.
De altfel cred ca toti avem nevoie de dragoste, dar putem trai fara ea.
Cred ca unul care te iubeste nu va pleca niciodata, dar niciodata sa nu spui niciodata.
Cred ca totul e relativ, adevarul, fericirea si viata.

image