O relatie nu inseamna compromis. Dragostea nu face compromisuri, ea face doar ceea ce simte si ii aduce fericire.

Nu iti dau pentru ca imi dai, ci pentru ca ma simt bine sa o fac. Aleg sa fac ceea ce vrei pentru ca simt sa fac asta.
Cine se simte obligat sa faca, acela face compromisuri, iar dragostea va fi plecat de mult.
Iar cine crede ca fluturii in stomac si dragostea dureaza o vesnicie se inseala.
Acela care se casatoreste si face copii presat de varsta si societate va fi cel mai putin implinit.
Dragostea si fericirea sunt marcate de momente. Cine iti spune ca te iubeste in fiecare clipa, minte. Doar tolereaza momentele in care esti cel mai putin pe placul lui/ei.
Cu totii am insela. Multi o fac, putini o recunosc, iar unii doar o gandesc. Don’t worry, e uman. Nimic iesit din comun.
Plec pentru ca atat am simtit sa raman. Nu te simti vinovat (a), de cele mai multe ori nu are nicio legatura cu celalalt, e vorba doar de cel care pleaca.
Si daca aleg sa trec cu vederea, asta nu inseamna ca sunt orb, ci doar am inteles ca esti la fel de imperfect ca si mine. Tacerea face cat o mie de cuvinte si aduce cu ea inzecit mai multa apreciere decat o fac criticile si acuzele. Iti sunt indeajuns cele pe care ti le vei aduce singur. Vei constientiza ca stiu cine esti si sunt inca aici, pentru ca am ales sa ma insotesti pe acest drum.
Pentru cat timp nu stiu. Pentru ca nimeni nu apartine nimanui.

20140316-133330.jpg