Am plecat la drum, si-am adunat in sacul meu principii, credinte, crezuri, orgolii, dragoste, ura, razbunare, ranchiuna, judecati si prejudecati, si-am presarat peste toate, si-am incarcat in toate propriu-mi ego.

Am oferit sfaturi celor din jur cand viata mea era la pamant, cand sufletul meu striga ca un surd dupa ajutor.

Am judecat atitudini, intamplari, vieti, dupa propria-mi logica.

M-am intors de unde am plecat si am plecat de unde m-am intors. Am fost tot ceea ce am judecat si tot ceea ce nu credeam vreodata ca principiile imi vor permite sa fiu.

Am iubit ca sa urasc, si-am urat ca sa iubesc mai apoi.

Am cautat ratiune, iar ratiunea m-a tradat … in zeci si felurite feluri.

Au trecut atatia ani, iar cu timpul sacul meu s-a golit. L-am aruncat ieri.

Iar acum, privesc adanc in ochii tai si vreau sa fug, dar drumul meu s-a terminat. Am vazut lumea si m-am lasat vazuta. M-am dezbracat de mine.

Te las sa dai buzna in sufletl meu, ma las sa curg in mainile tale.

Hai sa privim impreuna catre cer, goi de lume si de noi. Ocroteste-ma la pieptul tau. Lasa-ti sufletul sa patrunda prin ochii mei. Lasa-ti dragostea sa imi arda buzele. Cuprinde-mi coapsele cu mainile si ridica-ma sa pot sa prind in palme aceasta ploaie de stele.

Image