Image

 

Ce nu poti tine cu incredere in ambele maini
Tot ce este trecut, prezent si viitor 
Tot ceea ce te-a dezbracat de tine
si te-a lasat sa te transformi
in omul pe care nu ti-l doreai
Tot ceea ce ti-a luat fiecare vis 
Dulce-amaruie durere de nimic
ai lasat fisuri
pe care le umplu si le tot umplu
 
mi-am amenajat inima in cutii, cutiute
si-am inchis
crezand ca maine vor ramane inchise
ca inima imi va pompa un alt sange
ca mintea-mi va cobora in suflet
si va lua tot ce e rational si logic
dar viata nu are logica
dar totul are un rost si un sens
 
paradoxal 
 
si alerg de la o cutie la alta
 
le-as arunca pe toate la gunoi
dar nu le pot scoate din mine
sa-mi las gunoiul in glezna?
sa fie cat mai departe de inima?
poate intr-o zi va cadea singur in calcai
si-l voi calca in picioare
il voi zdrobi
cu fiecare pas
pana nu va mai ramane nimic din el
am deschis toate cutiile
mi-au invadat venele
iar sangele pulseaza
mintea-mi dicteaza
care incotro
trupul imi e inert 
in timp ce in mine
se alearga
incotro?