Nu-mi cersi dragostea caci o vand scump si nu o dau gratis, iar tu ai mai multe de oferit decat pot eu vinde.
Nu ingenunchia in fata-mi, am nevoie sa iti vad privirea.
Nu iti mai plange viata acum cand ai inceput sa visezi cu mine. Visele mele nu sunt drame.
Nu incerca sa-mi aflii trecutul de-a fir a par, bucura-te cu mine cea de astazi.
Iar daca il vei afla, ai datoria sa intelegi in tacere.
Imi e greu sa ma impart pe mine cu tine … mi-a luat timp sa ma gasesc si am ajuns sa ma iubesc. Sunt doar un copil alintat care nu isi doreste
sa isi imparta cea mai de pret jucarie.
Sincer, nici nu vreau sa ma impart cu tine decat atat cat consider ca inca imi apartin.
Am invatat ca in viata oamenii vin si pleaca. Ca pana si cele mai frumoase castele pot fi daramate peste noapte. Ca dragostea nu tine-o viata, dar din teama de singuratate
oamenii aleg sa se intovarasasca parte din drum.
Am invatat ca orice alungi din viata-ti astazi, maine il vei dori inapoi. Ca si cel mai mare rau ajunge sa fie mai putin rau si iti va lipsi candva.
99% din viata este sansa, o sansa pe care nici unul dintre noi nu o cunoastem.
Si daca alegi sa pleci, fa-o pentru totdeauna, imi vei castiga respectul. 

Cand gresesti, nu spune: „Imi pare rau” daca nu esti sigur ca maine nu vei proceda asemenea.
Si cand nu voi mai fi, iti vei simti dragostea prin toate venele cum iti curge. Stupid, hilar, anost asa functionam cu totii.
Tot ceea ce ai astazi este mai putin bun, decat ceea ce ai avut ieri si vei trai cu tot sufletul visul de maine.
Da-mi libertatea de a fi ceea ce simt sa fiu.
Lasa-ma sa simt dragostea pe care ti-o port asa cum se dicteaza in mine.
Si daca aleg eu sa plec inchide usa in urma mea. Imi asum deciziile. Accept ca maine te voi dori inapoi. 

Iubeste-ma, dar fii demn

.Image