Stai si cugeti, stai si astepti, astepti viitorul lasand cu greu multe din trecut cand ai putea sa il traiesti pe astazi, asa cum ti-a fost dat.
Pentru prima data te trezesti in astazi, pentru prima data faci toate lucrurile pe care le faci pentru ca e astazi. Fiecare secunda trecuta a fost si ramane trecuta, fiecare clipa isi are rostul sau doar lasand-o sa treaca prin tine, asa, simplu, sa treaca doar, iar tu cu „fruntea sus” sa privesti orizontul.
Nu stii cum sa gestionezi tot ce ti se intampla? Nu o face!! Totul se intampla pentru ca asa ti-a fost dat, scris. Ce iti ramane este sa te rogi si sa speri, nu mai departe de astazi, pentru ca maine nu e al tau inca.
Trebuie sa ai ceva care te face sa treci peste, sa inaintezi.
Cuprinde-l in brate, crezi si sari in oceanul plin de oameni.
Eu sunt aici eu, e aici ea, el, cu totii suntem aici, unul pentru celalalt.
Avem incredere, oarba, in noi pentru ca nu exista pierderi, exist eu pentru tine si tu pentru mine, restul sunt doar pentru a ne ajuta, pentru a ne facilita drumul.
Eu te iubesc iar tu ma iubesti, e singura certitudine pentru astazi pe care o poti avea.
Da-mi mana. Sarim amandoi?

20131008-222438.jpg