Sunt cel mai putin exemplul celor care isi ies din propriile tipare. Sunt cel mai putin, omul care actioneaza fara sa gandeasca, sa se gandeasca, sa puna in balanta. Sunt cel mai putin, individul care se lasa in voia primului impuls.
Tot ceea ce va pot spune, este ca in putinele momente in care am ales sa actionez, sa las sa iasa ceea ce mocnea in mine, sa fiu, sa ma las sa fiu departe si dincolo de limite, am trait cele mai frumoase experiente, am trait cu adevarat.
Am suferit mult datorita interiorizarii si ratiunii, mai mult sau mai putin rationale. Am avut principii cu zecile ai mi le-am incalcat treptat.
Am ajuns sa ma intreb: „Si acum ce faci? Unde este exemplul din tine? Unde-ti sunt principiile pe care ti le sustineai cu atata tarie?”
Nu mai sunt, nu mai sunt atat de multe, ma limitez mai putin, dar nu deloc.
Ne ingradim enorm, da, noi oamenii ne ingradim singuri.
Ne limitam, ne autolimitam.
Mi-am iesit din amorteala, din constrangeri, din mine. Am aruncat rusinea la gunoi, am lasat timiditatea in mine, emotiile sa existe si m-am lasat sa fiu.
Totul treptat, caci acesta mi-e felul, ma misc greoi in decizii, in viata. Am nevoie de timp sa simt, sa traiesc, sa ma cunosc cu fiecare stare.
Am dat gres, m-am coplesit emotiile, tensiunea, lacrimile; am inghitit in sec, am ingenunchiat si m-am rugat, am gresit iar si iar si iar, si voi mai gresi inca.
M-am intors si mi-am continuat fiecare vis, cu mai multa ambitie, cu mai multa putere si indarjire.
Nu va cedati pe voi voua. Lasati-va sa fiti.
Iesiti din limitele pe care vi le tot impuneti in fiecare zi.
Fiti oameni si fiti buni.
Zambiti-le celorlalti. Nu va costa nimic si veti primi inapoi zambete.
Oferiti din cat aveti si altora
Cedati din bucuria voastra si celor din jur.
Avem nevoie de oameni fericiti printre noi.
Nu va fie fruca sa fiti oameni.
Nu va fie teama ca veti fi luati in deradere.
Luptati-va si nu deveniti ceea ce media promoveaza si distribuie. Ei nu sunt exemplul de urmat. Va distrug putin cate putin si va fac neoameni.
Nu va bateti joc de voi copiind tiparele altora.
Discerneti intre bine si rau
Tot ceea ce aveti nevoie pentru a fi extraordinari este in fiecare dintre voi.
Iubiti-va defectele. Va fac mai oameni.

Am spus-o si o mai repet: sunt aici pentru fiecare dintre voi si imi intind mana catre fiecare.

Haideti sa ne strangem multi si sa fim OAMENI!!!

Voi incerca mai mult.
Voi incerca mai bine.
Voi oferi parte din ceea ce sunt.

Va multumesc din suflet!!

20130930-201743.jpg