M-am nascut din 2 parinti .. ironic chiar, dar in viata e nevoie de 2 pentru a concepe si creste un copil, ai mei si mai ironici, si-au zis: „Noi avem potential. Hai sa facem trei.”

Si de aici a inceput visul … al lor … al meu …

M-am visat mereu o mare dansatoare de societate cau cel putin una ca-n Dirty Dancing alaturi de un Patrick si tocmai din acest motiv am facut un an de gimnastica ritmica, la alegerea parintilor, caci deciziile le-am luat intotdeauna singura inca de mica, ca mai apoi sa ma indragostesc de kimono si nici ca m-am lasat pana nu mi-am luat centura neagra, de care ma mandresc si astazi, dat fiind ca am si renuntat la acest tango.

Si uite asa, mi-am pus tot suflul, energia si dorintele in a merge la un liceu central, lucru care s-a si petrecut, aici la mine in sectorul 4, un fel de Vianu in varianta lui rurala.

M-am visat sa ajung reporter si toate visele mi s-au curmat cand am aflat ca economistii sunt oameni de elita, putin cam vag pentru mine pe atunci, la fel de vag si acum caci ¾ din populatie suntem economisti, de aici si criza poate. Ne-am incurcat putin la calcule.
Si-au trecut ani, si-am inteles ca-n viata e bine sa intelegi si sa accepti, sa-ti stapanesti ego-ul si-am zis: „Hai sa ma fac psiholog„. Am inceput o facultate, i-am zis pas caci aveam deja 2-3 pacienti ocazionali si pe mine zilnic, cand altii visau sa isi deschida cabinete care sa vindece suflete.

Iar acum la 25 de ani? Ma bucur de viata. Si ? Doar atat. Ea ma va duce sigur unde vrea, caci are o traiectorie, un drum si un plan cu mine, si voi cel mai putin sa stau in calea fericirii ei si sa pun piedieci peste piedici. M-am jucat destul. Soarta, karma si destinul, o centura neagra, putina psihoterapie, sinergologie aplicata pe ici pe colo, combinari de n luate cate k, randamente, piete de capital pe piete externe si locale, high yield, scrieri aberant de profunde si un zambet larg si .. asa mai departe … le iau cu mine presarate cu multa speranta si cu un “Doamne ajuta” in suflet.

Iar daca te simti putin descurajat de viata si de societatea dura in care traiesti priveste-ma putin mai jos in ochi.
Trage aer in piept si relaxeaza-te. Ai nevoie de tine si maine.

20130607-195849.jpg

O seara faina tuturor si numa’ bine.