Si da, ma lupt, duc o lupta continua cu mine.

Obosesc ades, ma opresc si incerc sa respir, sa trag atata aer incat sa imi ajunga pana in suflet, astept si reiau lupta.

Si da, m-am simtit de multe ori neputincios.

Si da, m-am lasat de si mai multe ori cazut si am alergat in propriul meu noroi. Am cautat ades raspunsuri si din ce in ce, mi-am inmultit intrebarile.

Si da, am varsat lacrimi peste lacrimi.

Si da, am adaugat nopti albe pentru vise si pentru planuri, pentru ceea ce aveam sa devin. Si da, am trait dragostea inainte sa o primesc. Am iubit si am fost iubit. Am mers in vacante de vis. Am fost de cate ori am vrut, doar eu cu marea. Am fost de cate ori am simtit pe cate-un varf de munte. Am fost fiica perfecta, am fost o sora de nadejde, prieten de incredere, iubita si o sotie minunata. Am fost mama si matusa si am albit zambind langa ai mei nepoti.

Am calatorit in timp … in vis … si am trait in proiectiile unei lumi … iar astazi, cand m-am trezit si am inceput sa traiesc viata si am lasat visul remarc cu stupoare ca sunt mii si milioane de oameni cazuti si stau acolo, ofteaza des, viseaza mult si traiesc deloc momentul lui acum.

Opriti-va si respirati adanc …

Atat cat voi trai voi primi cu sufletul deschis orice va veni inspre mine, pentru ca toate au un sens si un rost, caramida cu caramida, pas cu pas…

Poate mi-a fost dat sa traiesc totul doar in vis, dar stiu ca drumul pe care sunt este cel mai potrivit si da, este perfect.

Citeam astazi pe un blog un indemn frumos „Invata sa spui nu” si pentru ca a rezonat cu ceea ce eu am simtit si ceea ce simt de multe ori, scris de ea si nu de mine, suna cam asa: „Simti ca acel nu – cu derivatele de rigoare: nu pot, nu vreau, nu am timp, nu e pentru mine, nu te plac, nu te mai iubesc, nu te mai vreau – vor ciunti oameni atat de rau incat intreaga omenire va fi zguduita.”

E al naibii de important, sa te intelegi si sa-ti accepti in viata doar acele lucruri care sunt cel mai aproape de ceea ce esti, dar consider si mai important sa inveti sa spui „nu” fara a-l rosti. Universul in care traim iti va oferi tot ceea ce nu iti doresti, e necesar sa inveti sa rostesti, caci da: „Tonul face muzica”.

„Sunt mai putin capabil”, „imi doresc mai putin chiar deloc”, „vreau sa acord timpul meu catre ceea ce imi doresc acum”, „am alte lucruri care mi se potrivesc”, „esti un om minunat,dar drumul pe care tu l-ai ales este altul decat eu l-am ales iar dreptul nostru la fericire este egal”- oricat de dureroase ne sunt alegerile, de multe ori va fi necesar sa spui nu si te va durea oricum, indiferent daca il rostesti sau il asculti … la un moment dat vei accepta.

Oricat vei cauta, oricat vei visa … siguranta ca iti vei intalni visele in realitate iti este data doar de speranta.

Asa ca iti doresc ceea ce imi doresc si pentru mine: zile cu liniste!