Nu esti cel mai bun.
Nu esti nici pe departe de neinlocuit niciunde te-ai pune si niciunde te-ai situa in timp si in spatiu.
Nu esti cel mai bun exemplu.
Nu esti cel mai integru om.
Nu esti cel mai cel.
Asa cum nici ceea ce eu scriu nu este opera literara ci doar o insiruire de ganduri, apreciate sau criticate.
Nu sunt cel mai bun exemplu. Nu sunt de neinlocuit si nici pe departe cel mai integru individ.
In schimb, existenta mea aici este unica. Inima din pieptul meu bate doar aici si nu va bate niciodata in al tau piept, pentru tine poate ca da.
Trairile mele sunt doar ale mele, nu si ale tale.
Nu ai dreptul sa interpretezi, nu ai dreptul sa judeci si nici macar sa aprobi.
Ai dreptul sa privesti si sa taci si sa iei cat poti.
Nu-mi critica felul in care sunt, arat, ma simt si nici cum ma comport. Nu vei stii niciodata ce sta in spatele a tot ceea ce eu sunt.
Nu critica drumul pe care l-am ales. Nu vei stii niciodata ce m-a condus sa ajung aici, care mi-a fost sansa.
Nu critica ce aleg. Nu vei stii niciodata care mi-au fost alternativele.
Nu critica omul de langa mine, oricare ar fi el. Nu esti aici, inseamna ca nu ai fost capabil sa ramai si nu am rezonat cu tine, o vor face in schimb altii, asa ca bucura-te.
Nu-mi critica pesimismul, optimismul si nici rationalul din mine.
Nu critica cat si cum traiesc, ce si cum si cat mananc. Mai slab sau mai gras omul care sunt face diferenta.
Nu-mi critica ambitia de a slabi, de a ma lasa de fumat sau de a renunta la orice alt lucru pe care tu-l consideri un viciu. Viciile m-au ajutat. Au fost refularea mea, la fel ca si scrisul. Exista om fara de viciu??
Imi pare rau, dar vei realiza ca nu.
Fiecare se afunda intr-un ceva pentru a gasi o supapa de salvare in fond.
Esti demn si mandru de omul care esti??
Ma bucur. Lasa-ma sa fiu si eu.
Ramai unicatul lumii tale si lasa-ma pe mine sa raman comun in lumea in care imi doresc sa fiu. Urca-te pe tron si lasa-ma pe mine aici jos.
Eu ma iubesc! Iubeste-te si tu!

20130527-192215.jpg