Dragostea pentru mine’i doar un moft, un amalgam de capricii pe care nu reusesti sa le satisfaci.
Ti-am inspirat siguranta si stabilitate, dar nu ai inteles niciun moment ca astea toate inseamna timp si n-ai stiut sa fii cand te doream. In momentul in care trupul imi fremata atingerile tale ai ramas ca o statuie, iar cand nu te-am mai dorit ai dat buzna si ai inceput sa pictezi peste tabloul meu culorile curcubeului tau.
„Traieste momentul”, mi-ai spus, dar nu ai stiut niciodata sa te ridici la standardul dorintei mele de acum, aici si in acest moment, caci era singura certitudine ca te vreau, pentru maine nu iti pot promite.
Traiesc si simt sinusoidal. Azi simt, maine nu. Nu ai stiut sa te bucuri de asta si nu ai stiut sa traiesti momentul. Ai lasat doar ceea ce aparenta te-a lasat sa vezi in mine, si din orgoliu masculin, prostesc ai uitat sa lasi clipa sa te-mbete.
Mi-ai cerut sa privesc gesturile, dar nu gaseam decat vorbele. Faceai dragoste din cuvinte, dar nu am simtit atingerile.
„Esti exact ce imi doresc”, am auzit-o dar nu am simtit nici asta. M-am simtit doar o papusa de portelan, pe care o porti cu grija, din frica unei atingeri care ar putea sa o farame pe de-a-ntregul, in timp ce imi doream sa fiu faramata in bratele tale pentru ca mai apoi, tot tu ca un artist meticulos s-o lasi pe patul de petale al momentului in care ne-am daruit imbatati cu afrodisiace.
M-am faramat in bucatele, dar nu voi ca tu sa ma repari. Ma peticesc la loc cu fiecare zi, iar crapaturile sa ramana la vederea unui ochi mai fin.
Iar tu ia piramida de la baza ei, iar cand ajungi in varf, sper ca te vei fi bucurat ca esti acolo, eu voi picta-n cuvinte in continuare, atat cat voi simti.
E placerea momentului, al meu si doar al meu, pe care il traiesc la timp, timpul ce este doar al nostru: al meu si al sufletului. Fericirea, pe care ai putut mai putin sa o lasi sa vina, caci iti construiai baza piramidei tale, ce inca asteapta si astazi o noua caramida.
Capriciul e doar un moft de a trai prezentul, neprevazutul, si inca il astept pe cel ce traieste in aceeasi nebunie, pictorul meu, doar el simte la fel.

20130502-105401.jpg