Sa ramai drept in fata unei decizii, oricat de corecte o consideri, doare, sau poate-mi este dat mie sa fiu un om prea sensibil.
Tot tai de ceva vreme din lista mea oameni, si tai si tot tai.
De ce?
Pentru ca simt ca asa ma protejez.
Dar oare este bine?
Nu stiu.
Nu am garantia a nimic.
Simt doar ca vin momente care nu mai merita o sansa. Candva am dat sansa peste sansa si totul in van.
Acum tai totul din radacina.
Este corect?
Pe loc gandind la rece, da asa este.
Unde lucrurile nu se intampla natural si oamenii aleg sa plece de langa tine intr-un fel sau altul, pentru ce sa se mai intoarca?
Ei bine stiu de ce. Pentru ca au nevoie de timp. Pentru ca au nevoie sa simta. Pentru ca simtim diferit. Si asta doare cel mai tare, traim asincron unii cu altii.
Iar cand eu nu mai simt, tu simti?
De ce?
Pentru ca asa este dat sa fie.
Urat, anost, dar se intampla.
Si da, este necesar sa invatam sa traim si cu asta.
O seara calma tuturor si o dimineata mai inaltatoare.

20130425-004625.jpg