Divagam si concentram universuri diferite in acelasi unic univers cand totul, dar totul se reduce intr-o aritmetica simpla.
Conteaza cel mai putin cat efort depui, cat te dedici unui lucru; ce nu-ti este dat sa fie al tau nu va fi si punct.
Iar asteptarile seteaza limite, nasc dezamagiri.
De cele mai multe ori asteptam confirmarea celor din jur: ca suntem, ca putem, ca fara noi nu se poate, ca facem treaba de calitate si cate si mai cate.
Si confirmarile si aprecierea nu vin cand tanjesti dupa ele, ba mai mult ele se-ntampla sa nici nu vina din partea celor carora ti-ai dori sa o faca.
Si de aici, in fiecare dintre noi se traseaza limite, bariere, intrebari de genul: „Oare nu sunt indeajuns de bun?”.
Cu sincera onestitate, intotdeauna vor exista altii mai buni, mult mai buni.
Si asta poate doar in ochii tai, sau si in ochii unei mase de oameni.
E adevarat, te intristeaza, iti taie elanul, te indeparteaza, dar asta e viata.
Confirmarile vor veni de unde te astepti cel mai putin, alternativele dealtfel.
Cat despre cei care nu si-au exprimat aprecierea asa cum te asteptai, accepta: poate nu te simt atat de bun incat sa o exprime sau poate te apreciaza de undeva din umbra.
Poti ajunge sa apreciezi tu mai putin un astfel de om?
Da, poti.
In ceea ce ma priveste am asteptat aprecierea blogului si nu a existentei lui ci a celor ce sunt scrise, din partea unui om drag.
Sa-mi fie cu iertare sau poate nu am avut ochi sa vad si sa apreciez eu daca ea a venit, dar am simtit mereu ca nu.
Il apreciez mai putin? Nu.
M-a descurajat in schimb, recunosc.
Am inteles cu timpul ca e necesar sa lasi oamenii sa te priveasca prin ochii lor si sa nu incerci sa le arati, sau sa te astepti sa te vada cu calitatile si defectele pe care tu le remarci, e foarte posibil ca ei sa perceapa ceea ce tu numesti calitate ca pe defect si invers.
Asa ca dragul meu cititor: Priveste-ma, admira-ma si critica-ma de fiecare data cand simti sa o faci. E dreptul tau pe care il respect si mai ales il apreciez daca si indraznesti sa il exprimi si in scris nu doar in gand.

20130315-210944.jpg