Nu mai am ce sa mai scriu. Nu mai am cuvinte sa o fac.
Mi-as dori sa o faceti voi in locul meu.
Mi-as dori sa va aud strigandu-va fericirea.
Mi-as dori sa-mi reincarc bateriile cu fiecare zambet al vostru.
Mi-as dori ca soarele sa imi incalzeasca sufletul sec si rece.
Mi-as dori sa ma reconfigurez intr-un alt eu, care sa nu stagneze.
Vreau sa fiu mai mult, dar m-am limitat undeva. Am ramas intr-un loc si parca astept.
Pot sa fiu mai mult, dar toate se opresc intr-un dar, un anume dar.
Mi-as dori o pasare, sa pot zbura in lume, sa prives totul doar in miniatura.
Mi-as dori totul cand defapt imi doresc nimic, nu ma intereseaza prea multe pentru ca toate mi se rezuma simplist in cateva idei.
Ma-nclin in fata tuturor acelora care sunt capabili sa-si traseze teluri si drumuri drepte, caci eu nu mi l-am trasat niciodata pe al meu.
Am mers cu valul, m-am lovit de stanci si am continuat sa inot. Nu am avut atata ambitie incat sa-mi construiesc o barca macar, si din barca o salupa, si salupa cu timpul sa fie inlocuita de un iaht.
Nu imi e frica de rechini, de adancuri si nici n-am rau de mare, dar vezi tu, m-am saturat sa-not si sunt departe de oricare mal.
Si ce-as putea sa fac acum?
Sa inot sau sa ma-nec?

20130310-174451.jpg