Te-ai napustit asupra vietii mele si mi-ai luat tot ce aveam mai bun si mai frumos.
Am inceput sa-ti neg existenta pentru ca imi erai mereu in minte si poate doar asa ma convingeam ca nu ai existat vreodata.
Am negat pana cand a ajuns sa-mi fie sila de mine, si-asa am invatat sa ma ascund si sa ma interiorizez, defapt am inceput sa fug de mine.
Imi era rusine, scarba, sila… pentru ca nu aveai vreun drept si ti l-ai luat cu forta. Marsav …
Habar nu am daca astazi mai existi. Habar nu am daca poti trai cu asta.
Mi-ai luat ani buni din viata.
Ai urcat in spinarea mea si alor mei dejectiile tale, pentru care i-am facut intai pe ei vinovati, apoi pe mine pana am incetat si-am ajuns sa te urasc, am invatat sa urasc.
Imi caram cu mine incaltarile pline de rahatul tau. Imi duceam cu mine gandurile imbacsite de tine.
Ma mai doare? Da.
De ce? La naiba, pe cine nu ar mai durea?
Dar te-am iertat de mult. Am invatat sa traiesc fara greutatea ta.
Acum, mi-e mila de abisul din privirea ta, de bolnavul care ai fost si de greutatea faptelor tale.
Te-am iertat. Am iertat anii care m-au chinuit, anii care m-au grabit sa devin adult.
Amintirea ta imi starneste compasiune in locul scarbei, liniste si impacare in locul rusinii si al frustrarilor.
Si daca te-as intalni pe strada astazi, as avea un impuls demonic sa-ti fac rau, dar ar fi mult prea putin si de ce sa ma incarc cu rahatul din tine?
Esti doar un tertip de a demonstra, de a-mi demonstra ca pot calca si eu in picioare, ca ma pot murdari pe maini, ca imi pot lua revansa, ca ma pot razbuna, ca pot si iar pot tot ceea ce altii fac cu mandrie.
Dar, ai fost doar un vis bolnav si-urat, imbacsit si negru, si aleg sa te las in categoria de vise bifate, traite, visate, experienta de viata, o mare lectie, venita mult prea devreme.

Pot ura, dar asta ar insemna sa ma cobor si sa devin un animal, pentru ca ura este doar un sentiment primar.

Iar pentru voi, inainte sa va razbunati ganditi-va bine daca sunteti dispusi sa atarnati la durerea voastra si falsa satisfactie a razbunarii. Si nu uitati ca fiecare palma data se intoarce catre voi. Sunteti pregatiti sa primiti? Asta va doriti sa deveniti din grei in mai grei?