O mangaiere calda
Si o-mbratisare
Sa ma smulgi din
bratele acestei lumi
atat de reci
atat de false si de fade

Caci seara
m-ajunge oboseala zilei
in care lupt
sa-i fac sa vada
si sa simta
sa fie oameni
si sa fie buni
Caci nu-si dau seama
cat pot fi de orbi
si rai adesea

Dar noaptea
mi te-aduce iara
Visul meu
Tu ma cuprinzi
La piept
si ma dezbraci
de asta lume

Dar dimineata…
Dimineata ma lasi
sa-mi duc visul
mai departe
Sa priveasca mai adanc
in ei
si sa se iubeasca
Sa vada cat sunt de frumosi
pe de-a-ntregul
si cu totul

Complicati
cu stiinte si politici
intr-o goana
plina de pacate
si nemultumiri
Pun capul greu pe perna lor
si uita sa-si mai spuna
Noapte buna!!!

Dar vezi tu
iubitul meu
Sunt doar o veriga
in asta lume
Si drumu-i lung si greu

Promite-mi doara
c-ai sa ma rapesti
in fiecare seara
Si-ntr-o buna zi
Te vei cobori aici
Sa ducem visul nostru
mai departe

Caci orice greu
ii mai usor in doi
iar pentru mine
tu esti acasa

La revedere scumpul meu
Te astept dar
ramai cu bine
Caci te simt
esti aici
La pragul unui vis

20140305-221019.jpg