Cui sa-i cer ?
Cui sa ma rog?
Unde sa caut?

Nu vreau
Ba vreau
Intotdeauna vreau
Dar, nu stiu cum sa cer?
Pentru ca nu stiu ce vreau?

Si cine sunt eu?
Mi se spune ca sunt om
Si cine-mi poate dovedi ca sunt?
Eu consider ca sunt suflet
Dar mi se tot repeta ca sunt om
Dar eu voi sa ma numesc altfel

Am aflat ca traiesc pe Pamant
De ce Pamant?
Cine alege ca denumirea lui
Pamant este chiar Pamant?

Si de ce are o forma?
Ovala, sferica fie chiar patrata
L-ati vazut voi oare?
In documentare poate

Si-am auzit ca Iisus
a fost un om si El
Iar Dumnezeu, Tatal
Cel din urma a creat Pamantul
Iar primul a fost om
Dar pe cel dintai L-a intalnit cineva?

Sunt muritor de rand
Cu intrebari diverse
Nu sunt ateu
Doar nasc in mine
aievea contradictii

Caci suntem o specie
ce ne dorim libertate
Dar vietuim sedentari
in limitele acestui spatiu
deNumit Pamant
Si ne rugam la ceruri

Sa fim noi oameni?
Sa existe El?

Cineva-mi spunea
ca-n Cartea Sfanta este scris
„Crede si nu cerceta”
Si-am regasit deloc
aceste vorbe ci doar
„Cereţi, şi vi se va da
căutaţi şi veţi găsi
bateţi, şi vi se va deschide”

Deci voi doar sa cred
cu intrebari sau fara
Caci asa cum Pascal spune:

„Daca Dumnezeu nu exista si tu ai crezut in El, nu ai pierdut nimic.
Dar daca Dumnezeu exista si tu nu ai crezut in El, ai pierdut totul!”