Pierduta-n adancul ochilor tai
Am adunat intreaga-mi lume-ntr-o margea
Si ti-am pus-o palma stanga
Sa faci ce stii si tot ce poti cu ea

Si-am inceput sa dansam
pe muzica din sufletele noastre
Un vals elegant ne-ndeamna pasii
Nebuni de-o dragoste curata
Imbatati de tot ce-i mai calin

Caci nu exista timp
N-avem trecut
Iar viitorul e un hazard
ce nu ne cheama

Suntem doi pictori
Inzestrati cu amor
Cream ce vrem
Tablou dupa tablou

Eu si tu
Tu si eu
Acelasi Eu
Androgin sau om perfect

Suntem doi sculptori
Te-am modelat in ipsos
M-ai facut sa nasc din piatra
Suntem perfecti

Femeie eu
Barbatul tu
Ne completam
p-alocuri

Suntem doi scriitori
Tentativa unei poezii sunt eu
Romancier esti tu
Ne scriem povestea
Asa cum ne dorim

Caci tu … doar tu
Ai pus speranta si increderea
Ti-ai luat visele si dragostea
Si mi le-ai incredintat in palma dreapta
si mi-ai soptit: „Ma iubesti?”
„Da, te iubesc.
Caci eu te am si tu ma ai.”
„Iar visul meu esti tu.”

20130215-225029.jpg