Nu cred ca este un talent
Ci doar m-am regasit pe mine
Astern cuvintele
Asa cum vin
Si ele curg

Se imbina
uneori mai bine
alteori mai prost

M-am regasit pe mine
si m-am acceptat si inteles
suflet linistit
vulcanic uneori
cu planuri pentru viata

Adesea te privesc pe tine
cu intelepciune te accept
si imi esti drag
cu toate ca atat de diferit
de mine

Alteori, ma pierzi
si ma retrag
Te judec cateodat’
dintr-un instinct
ce inca nu te-accepta
Pentru ca sunt om
si am principii
si moravuri
ce inca ma-ngradesc

dar furtuna stinge focul
si te-nteleg apoi din nou

De ce scriu?
Am mai spus-o
si-o tot spun
Asa simt
acum
maine poate voi simti
altfel
Si totul vine natural

Sa vreau sa ma fortez
dar ca un sclav
sincer al simturilor
cu-asta nu ma pot
minti

Ma pacal ca mi-e cald
cand imi clantane dintii de frig
Ma mint ca nu te vad
Ma mint adesea ca si tine
dar cu asta nu ma pot
preface
ca un ipocrit

Onest simpatic
visator
idealist
melancolic
asta sunt
Rational al secolului
ce-l traim
Acum

Nu cred ca este un talent
sa fiu cel care mi-a fost dat
sa fiu