Sa deschid subiectul, sa nu il deschid?
Vreau, nu vreau?
Uite ca vreau.
Am incheiat un an, am inceput un altul.
Destul de haotic finalul meu si agitatat la interior si exterior.
Vorba lui Creanga „nu stiu altii cum sunt”, dar eu cand ma gandesc la anul ce tocmai a inceput am ceva de treaba cu mine. Si asta pentru ca, acum, o data ce m-am conectat la mine si la sufletul meu pe parcursul anului ce tocmai a trecut, am de urcat noi trepte pe care singura mi le stabilesc pe langa cele pe care viata mi le va pune in fata.
Ei bine, gata copilul din mine a devenit cam adult fie ca-i place si fie ca nu.
A inceput adultul, mi-am asteptat randul, acum cartile s-au impartit si este necesar sa joc ceea ce am in mana si ceea ce va sa vina cum pot si cum stiu mai bine.
Este necesar sa castig?
Cam este, un loc in fruntea tabelei de la final dar care va dura cativa ani.
Voi???
Aveti planuri sau lasati viata sa va faca unele asa cum stie ea?