Oftezi adanc iubito
La pieptu-mi ce te strange
Ti-as lua durerea-n pumn
Si-as arunca-o la gunoi

Ti-as pune lumea-ntr-ale tale
maini
Sa faci ce stii cu ea
Doar chipul tau senin
Sa-mi mai zambeasca inc-o dat’
Sa-ti simt sufletul usor
Si viata fericita

Ti-as pune lumea-ntr-ale tale
maini
Sa faci ce stii cu ea
Dar numai nu pe mine
Eu merg alaturea de tine

Sunt cel de azi
De care ai reusit
Sa te-ndragostesti din nou
Si cel de ieri iubito?
E-n amintirea celei dintai iubiri
Asa cum a fost scris

Si ieri copilo
Un’ te-ai dus?
Te-ai ascuns
Sa fii doar tu
Si ai fugit

Iar azi?
Te caut doar in suflet
Gand si vis
Caci maine
Voi fii din nou aici

Voi aduna fiecare stea
Si-o sa le cuprind intr-un buchet
Pentru ca astazi nu e joi
S-aduc pe chipul tau
Zambetul strengar
Doar pentr-o clipa

Maine-i viitorul
Al meu, al tau, al nostru
Si pentru ce ieri am iubit
Azi visez inca
Si maine?
Lupt iubito

Sa fii aici
Si sa cunosti
O alta viata
Sa fim doar noi
Eu, tu
Si visul nostru

20140306-200341.jpg