Aici se-ncheie anul meu de scris
si anul vostru de citit
Aici doresc a pune punct pentru
ceea ce am fost
si ceea ce ati devenit sau ati gandit
citindu-ma

Aici doresc sa ma opresc si sa veghez
la mine
sa raman doar eu cu tot ceea ce sunt
sa trasez drepte
sa pun puncte
si sa le unesc
Sa fie oblice, concave si convexe

Sa imi astept Mosul cu barba lunga
Sa pun un glob in bradul meu
Si sa ma bucur ca un copil
Cand toti ai mei sunt prin ‘prejur

Sa nasc in mine ganduri, sentimente
crezuri
si sa le cunosc doar eu

Va las sa ma recititi p-alocuri
Sa va intoarceti catre voi
sa va simtiti sufletele
Sa va puneti dorinte

A fost un an
Cu multe zile
Aceleasi la numar cu multi altii
Dar … a fost anul in care
am simtit
intens

Am fost ceea ce inima mi-a dictat
A fost si cald
a fost si rece
Si-n toate am fost eu

Nu va doresc nimic
Nu voi a face o urare
Am urat si am racnit
in multe dintre hieroglifele de-aici

Am rostit
Tot ceea ce s-a dictat
undeva-n launtrul meu
Am facut ce am putut
uneori prea mult
alteori prea putin
dar cat de bine am putut

…Am facut destule…

Am cunoscut oameni
M-au intrigat cativa un timp
S-acum i-am lasat in urma
Sau mergem fiecare in alta traiectorie
Nu stiu cine-mi va fii alaturi
‘nafara de familie
Porumbei voiajori suntem
cu totii pana la un moment dat

Inchei pentru a ma-ntoarce
la origini
Si voi reveni
poate …
pentru ca …
voi simti
Marele meu defect si calitate
in functie de unghiul
din care ma priviti
Viata trecuta, prezenta si viitoare
m-au inspirat
iar asa s-au nascut cuvintele

De data asta
zbor prietene
am lasat submarinul sa-mbarce
alti calatori
si este minunat

Cu drag,
A