Dezamagirea lui acest decembrie
Care-ti face curat in casa
Si in viata
Trage linii si traseaza altele
pentru la anul
Undrea implinita si aerisita
Ce te indeamna sa privesti in urma
Sa cerni si sa analizezi
Ce-ti mai ramane
Eu am concluzionat p-alocuri:
Paradoxal
E bine sa nu ai asteptari
Dar e util sa iti faci planuri
Si sa iti stabilesti pe cat posibil drumul
Sa pui punct si sa il lasi asa fara corectura
Viata il va retusa oricum in virgula
Iar efortul tau nu va face decat
sa forteze natura lucrurilor
Aduna langa tine ocazional si la nevoie
Egoist, chiar de nu-ti sta in fire
Indivizi imbibati de pozitiv
Si incarca-te cu energia lor
Sunt rari chiar foarte rari
Spune ce gandesti dar te rog din suflet
Nu iti crea imagini ale unor reactii
Spune, intoarce-te si pleaca
Viata este troc
Imi dai, iti dau
Sunt intr-o asidua schimbare
Individul eu, doreste sa faca troc
Profitabil,la anul care va sa vina
Ne asteapta o lupta si mai grea, oameni buni
Ne place nu, ne place
Astea’s timpurile
Sau asa simtesc ca va fi
Nu mai este indeajuns sa fii bun
E timpul sa fii foarte bun
Nu mai este indeajuns sa stii un lucru bine
Trebuie sa le cunosti pe toate sau cat mai multe foarte bine
A-nceput razboiul
unor minti stralucite
pentr-o paine
Scriitori de exceptie se bat pe-o fila-ntr-o carte
Teatrul a-nceput s-adune toti actorii in aceeasi piesa
Iar scena ii pierde rand pe rand
Iar la rascrucea dintre ani voi striga-n goarna:
„Omul meu frumos, unde te-ai ascuns????”