Poate voi ati mai trait, dar eu nu.

Am fost eu si doar atat. Nimic mai mult. Eu cu bune si cu rele. Eu cu zambete si cu incruntari.
Eu afisata cu toate trairile sufletului meu fara sa le cosmetizez, fara sa le ascund si fara … fara alt eu … doar EU.
Si, de cate ori nu mi s-a cerut schimbarea … dar ei bine uite ca astazi … doresc sa spun : Multumesc!!! Multumesc din suflet!!!

Multumesc unui alt multumesc …
Multumescul care te face sa te simti mai om si gestul care a venit cu el pe mine una m-a-ngenunchiat.
De ce?
Pentru ca este visul meu la care speram, gandeam, visam.
Si astazi … astazi mi-am deschis cartea.
Am cuprins-o in maini ca un copil si imi doream sa fug, sa ma ascund, sa plang, sa rad, sa ma bucur eu cu mine.

De ce?
Pentru ca filele acestea ma regasesc pe mine, cea care ma cititi.
Sa dai pagina cu pagina, sa ti se invarta literele, foile, cuvintele-ntre degete.

Si … toate acestea pentr-un zambet si pentru ca am fost doar eu.

Imi gasesc cu greu cuvintele …
Da, da chiar si mie mi se-ntampla … si … si este minunat!!

Ma retrag sa … sa ma citesc …

Si iti doresc ca macar o data-n viata sa-ti traiesti visul implinit. Unul din lista mea imi sade-n fata si mai jos putin si tie.

20121115-201952.jpg