Am incetat sa vietuiesc si am inceput sa traiesc. Am pierdut notiunea timpului si m-am imunizat. E rau sau e bine?
Cine stie?
Mi-e dor de ceva?
Nu, dar imi e dor de cineva. Mi-e dor de mama. O vad mai rar acum.
Si vezi tu, da, imi e dor de mama.
Mama care ma cearta.
Mama care se trezeste dimineata inaintea mea si ma boscorodeste ca fumez in fiecare dimineata.
Mama care imi fura locul la calculator pentru a naviga intr-ale internetului despre te miri ce, te miri si cum si cat gaseste.
Mama mea care a facut barbat dintr-un baietel ce parca pana mai ieri prindea muste prin camera in loc sa isi faca temele.
Mama mea care a facut femeie din zgatia timida si incapatanata, care acum este mama tot a 3 copii la randul ei.
Mama mea care este astazi o bunica devotata fapt pentru care o vad atat de rar.
Mama mea cea care mereu ma vede frumoasa si ma admira si cu machiaj si fara de machiaj.
Mama mea cea care pana mai ieri statea de veghe pana la 5 dimineata cand ma saturam eu de bantuit cine Dumnezeu mai stie unde.
Mama mea care m-a iubit cand o meritam mai putin.
Mama mea cea care m-a luat in brate atunci cand nu mai aveam aer si nici cuvinte sa-mi strig durerea din suflet.
Mama mea …. da oameni buni.
Va doresc si voua o mama ca a mea.
Caci, nu am cuvinte si nu o sa am nici zile, si nici indeajuns de multa tarie incat sa plec capul zilnic in fata acestei femei care mi-a dat viata.

Mi-e dor de tine mama.
Si stii, fetita a crescut mare … am pus marar in supa … dar ma straduiesc mama. Am spalat si rufele. Este ordine in casa mama.
Tata doarme, iar pisicile s-au alergat putin asa cum le stii ca se iubesc.
Iar eu? Ma gandesc la tine scumpa noastra, scumpa mea iubita mama.
Da, este tarziu.
Se termina acum mancarea si ma culc.
Da, mama. Am grija de mine si de tata.
Fii fara de griji.