De ce acum?

Pentru ca asa simt.
Pentru ca vreau sa stau departe de check-in-uri, de update-uri ale vietii personale in care iesi dintr-o relatie si intrii in alta, de invitatii la jocuri, de alte cate si mai cate.
Si pentru ca, nu imi mai doresc expunere a vietii mele.

Si ma vei intreba, dar ceea ce scrii nu este acelasi lucru?

Ceea ce scriu este parte din ceea ce eu simt si traiesc, avand de cealalta parte ceea ce tu percepi atunci cand ma citesti.

De ce pagina?

Pentru ca vreau sa fiu citita de cei care isi doresc si simt sa o faca.
Pentru ca alegi singur sa citesti sau nu.

Dar asta o faceam si inainte imi vei spune.
Da, dar acum poti alege stiind ca eu doar asta vreau sa fac de acum, iar eu am certitudinea ca oferi acel „imi place”/”like” in cunostiinta de cauza.

Nu stiu daca am fost coerenta, daca m-ai inteles, sau daca explicatiile mele sunt pertinente si plauzibile pentru tine dar tot ceea ce mi-as dori sa retii este ca eu asa simt si asa voi face.

Nu vreau sa fii in acord sau in dezacord ci doar sa faci ceea ce simti la fel ca mine.

Cu drag,
A