Esti agitat, nervos
Vorbesti repede si apasat
Eu tac
Te privesc cu caldura
Si te ascult
Si-ncet tonul ti se domoleste
Te privesc in ochi
Dar nu te domin
Si te simti in siguranta
Devii mai relaxat
Nu ai gasit rezolvarea inca
Dar ai intelegerea tacita
Caci eu sunt aici
Si ne simtim

Deschizi usa si fata iti zambeste
Chipul tau senin
Ma face sa-ti raspund cu zambet sincer
Si bucuria-ti creste
Si simt cum fruntea mi se descreteste

Ai capul plecat
Esti tu cu gandurile tale
Eu sunt aici
Si-astept
Incet incet imi vei simti prezenta
Si-ti vei ridica fruntea
Ne vom intersecta privirile
Si vei stii ca si maine voi fii
aici …

Plangi de nervi, de durere, de prea mult
„Face bine”, iti rostesc
„Dar, m-am saturat si-am obosit”
Te voi cuprinde cu bratele
Si-ti voi sopti: ” Ai dreptul sa te dai batut, doar pentru un timp.
Apoi, te vei regasi.
Si-ti vei recapata elanul.
Caderile au rolul lor, pentru a te face mai puternic.
Iar cand totul trece, vei fii mandru de tine.”

Pentru ca oamenii au nevoie de oameni.

A.