20120922-104321.jpg

22 septembrie primul pui de om.

22 iulie inca un pui si un tovaras de joaca pentru tine.

17 mai al 3 lea pui si ultimul si o responsabilitate pentru voi doi.

A venit momentul in care pot constientiza ca ceea ce sunt astazi, sunt doar datorita voua.

Iti multumesc pentru tot ceea ai incercat sa imi oferi pentru a compensa eforturile mamei si tatei.

Stii, dupa 10 ani, moment in care „sensei-ul nostru” si-a dat centura jos si mi-a aruncat-o pentru a o inlocui pe a mea, m-am gandit la tine. A fost visul meu sa ating parte din „performantele” pe care tu ai reusit sa le atingi, ai fost primul meu idol si primul meu vis in sala de antrenament, pentru ca tata este tata.

Ai fost exemplul meu, sper ca nu am dezamagit.

Oricine am fost, oricine am devenit, oricate greseli am facut, pentru fiecare zambet si fiecare lacrima, tu ai fost aici fara sa o cer macar o singura data.

Esti fratele pe care multi il viseaza, esti sufletul frumos pe care multi nu sunt capabili sa il aiba, esti tovarasul de viata al jumatatii tale pe care multe alte femei si-l doresc, iar eu sunt una dintre ele, esti copilul ajuns adult de care parintii nostrii sunt mandrii astazi, esti un prieten de nadejde pentru noi toti.

Iti multumesc pentru cei 24 de ani in care mi-ai fost alaturi si pentru cei care vor urma.

Iti multumesc pentru ca impreuna cu ei mi-ai aratat viata exact asa cum este ea, dar m-ati lasat sa aleg.

Sa ramai acelasi suflet cald, acelasi zambet adus pe chipurile noastre, sa iti pastrezi aceeasi pofta de viata iar fericirea sa iti inunde sufletul…noi vom fii aici.

Te astept acasa sa te imbratisez cu drag!