Cu totii ne-am nascut soferi ai unor carcase de care adesea nu avem grija.
Corpul in care iti este dat sa circuli in aceasta viata este oferit cu imprumut. Ne catalogam dupa ceea ce nu ne-a fost dat sa alegem.
Sub diferitele ei forme si infatisari aceasta carcasa a sufletului este un dar.
Cat de armonioase sunt formele ei este o binecuvantare, pentru care uitam sa multumim.
In ceea ce ma priveste, am trait mica fiind cu impresia ca elasticitatea picioarelor, a mainilor, usurinta nativa de a face miscari, pe care multi poate ca doar le viseaza, mi se cuveneau. Nu intelegeam cum altii nu pot face spagatul sau sfoara. Eu puteam si mi se parea foarte normal.
Dar normalul meu nu era normalul
lor.
Toate imi pareau firesti, asa cum zambetul este.
Au trecut anii, sunt o tanara inca.
Am scapat de o frumoasa operatie de hernie de disc cauzata de aceasta hiperelasticitate, de miscarile daunatoare din timpul antrenamentelor, de cateva cazaturi si de statul la birou.
Am iesit din normalitatea mea. Nu puteam sta pe scaun, dar nici in picioare. Ajunsese sa imi fie greu sa merg.
Ei si?
Viata iti ofera palme. Sunt binevenite.
Acum ies la plimbare singura si sunt fericita.
Nu mai exista dureri si este minunat.

Ani buni, vederea mea in ceata mi se parea la fel de normala.
M-am trezit din acest normal care incepuse sa imi faca rau, iar in aceasta luna septembrie, a venit Craciunul, iar lumea este ca un curcubeu.
Oamenii sunt superbi, nu frumosi. Ridurile sunt marcate de ani, zambetele de liniste si fericire. Noaptea este un vis. Luminile acestui mic Paris pe intuneric imi incalzesc sufletul si ma fac fericita.

Oamenii pe care ii intalnesti sunt un dar si ei. Sunt cadouri pe care ori le atacam cu brutalitate si nerabdare, ca mai apoi sa le uitam, ori trecem cu nepasare pe langa ele, ori le utilizam pana la epuizare si uzura.

Inalta-ti ochii catre cer si multumeste pentru fiecare zi in care ochii tai privesc si vad, pentru fiecare dimineata in care te poti ridica din al tau pat, pentru familia ta, pentru prieteni. Iesi pe strada si imparte fluturasi cu zambete si nu te intoarce trist pentru ca ai avut o zi mai proasta ci roaga-te sa fii sanatos sa te bucuri si de alte zile, caci totul este un dar.