Eclipsa de soare in clar de luna
Sunet de chitara in trompeta
Fulgere printre fulgi de nea
Lasati-ma sa inot pe uscat
si sa ma simt liber
Sa rostesc mai multe cuvinte cu gura inchisa
Sa dorm cu ochii larg deschisi privind cerul senin plin de vise
In norul de acolo mi-am asezat viata

S-am inceput sa cobor scara treapta cu treapta
Si am ajuns pana la stele
Pentru ca aici la Polul Nord canicula a inceput sa imi inghete sufletul
Hain, nesatul de aceasta fericire
Am ajuns la saturatie !!!

Himera a timpului
Mi se taie respiratia
Azi sunt eu
Maine sunt un tu care ma azvarle inapoi la azi
Ma nasc si mor in fiecare zi
In fiecare luni si in fiecare luna
Hai sa ne imaginam cine suntem acum
Sa ne nastem in aceasta dimineata
Si la noapte sa murim
Hai sa ne nastem omizi si sa murim fluturi
Eu ii simt in stomac
Tu?

20140324-150702.jpg