Pentru fiecare gand
Pentru fiecare mana calda
Pentru fiecare imbratisare
Pentru privirea care priveste adanc in sufletul meu si nu cere cuvinte
Pentru fiecare dimineata
Pentru fiecare zambet
Pentru fiecare: Te iubesc!
Pentru fiecare moment in care ai vazut in mine ceea ce altii nu pot zari macar
Pentru fiecare rasarit pe malul marii
Pentru ca esti astazi inca aici
Pentru ca in toate zilele de ieri nu ai incetat sa mai fii
Pentru ca sunt eu si doar tu ma stii
Pentru ca suntem doi
Pentru ca luptam impreuna
Pentru ca ne mentinem intotdeauna „capul sus”
Pentru ca oricat ar fii de greu si …
pentru ca oricat de anost ne este drumul ramanem tot noi
Pentru ca …
Pentru ca ai incredere
Pentru ca niciodata nu m-ai uitat
Pentru ca intotdeauna am crezut in tine
Pentru ca nu ne cerem explicatii
Pentru ca mergem brat la brat in fiecare noapte
Pentru ca suntem calatori in lumea larga
Eu …si … visul meu!!!