De ce Doamne traiesc astazi pe aceasta lume ?
De ce Doamne ?
Imi dai tu mie Doamne puterea sa pot indura ?
Ma lasi Doamne sa plang din nou ? Am nevoie de lacrimi … cine ar fi crezut Doamne?
Da-mi Doamne forta sa lupt pentru ei si pentru mine.
Da-mi Doamne liniste in suflet sa o impartasesc cu ei.
Da-mi Doamne …
Scoate-mi Doamne in cale acel suflet ce il completeaza pe al meu… Responsabil Doamne … lasa-ne Doamne sa ne croim drumul si sa adunam si altii in jurul nostru.
Ne vom iubi Doamne promitem. Vom merge in doi Doamne pas la pas… si ne vom inmulti Doamne si vom transmite ceea ce ne-ai invatat.

Da-mi Doamne sanatate sa duc …

De ce Doamne oamenii se urasc? De ce ei se razbuna Doamne? Nu le este frica?

Da-mi Doamne speranta atunci cand nu mai am putere ..

De ce Doamne omul puternic taiesi spinteca-n carne vie?

Da-mi Doamne zambet atunci cand nu mai am credinta.

De ce Doamne zambetele lor sunt mecanice si false?

Da-mi Doamne credinta atunci cand nu te mai vad si nici nu te mai aud.

Lasa-ma Doamne sa vad si sa ma bucur.
Lasa-ma Doamne sa aud fiecare gand.
Da-mi Doamne ratiune sa aleg.

Lasa-ma Doamne sa aleg si nu imi pune piedici.
Impiedica-ma Doamne atunci cand voi uita ca existi. Ridica-mi capul catre cer si lasa-ma sa te privesc.

De ce Doamne am ochi si sunt parca oarba?

Ofera-mi Doamne intelepciunea sa tac acolo unde vorbele ma vor conduce catre nicaieri.
Opreste-ma Doamne de la lipsa de judecata, ranchiuna, critici absurde, rautate si ura … mi-e sila de ele Doamne.
Da-mi Doamne forta de munca, sa fac bani Doamne, sa ii ajut si sa ma ajut pe mine…. toti trebuie sa avem … nimeni nu trebuie sa duca lipsa.
Lasa-ma sa fiu, sa iubesc, sa cred, sa simt Doamne.

De ce Doamne drumul se despica tot mai mult si ii pierd sensul?
De ce Doamne mi-e frica … de viata?
Ea spunea … am timp … doar un timp … si voi merge mai departe si tu si eu.

Am timp Doamne sa vorbesc cu tine … doar un timp …

Ce planuri ai cu noi Doamne?