Este 1 august nu?
M-am intors. Sunt EU!
Am inceput sa fiu din nou ceea ce am fost mereu … doar EU!
Am amutit doar o perioada in care am vorbit fara oprire. Am inceput sa strig, sa cer si … am tacut.
Acum ma joc mima si va trebui sa ghicesti. Cine sunt ? Sunt tot EU!
Am aceiasi ochi care privesc adanc in tine, care vad multe intr-un nimic care esti TU!
Si? Mai intelegi ceva? Prea multe vorbe in tacere.
Cine sunteti VOI? Pluralul a mai multor EU-uri?
Valsati superb dar nu va zaresc pasii.
Va ascult de atata amar de vreme muzica cu note surde care exprima prea mult NIMIC ce ma face sa visez.
Am inteles acum!!!
Ma inclin in fata voastra!!!

M-am indragostit din nou … iar gandacul meu este in varful plopului si „coboara cu nerabdare in jos”.

Iar timpul?
Timpul trece prea repede si am ramas tot EU!

La revedere si pe curand

Semnat acelasi EU