Am invatat sa ma intreb mai rar sau mai deloc : „De ce?” pentru ca raspunsul s-ar putea sa doara.
Am invatat ca fiecare simtim diferit.
Am invatat ca nu exista alegeri corecte sau alegeri gresite ci doar alegeri.
Am invatat ca viata ofera tuturor, si ia tuturor celor care nu cred in ei, in ceilalti …
Am invatat sa iert, sa ma accept si sa-i accept.
Am invatat sa nu mai judec … sa nu va mai judec …
Am invatat ca oricat te-ai trudi pentru un vis … daca nu se va implini … ori n-ai crezut indeajuns ori nu a fost sa fie al tau …
Am invatat ca toti suntem in cautarea dragostei, stabilitatii si pentru asta luptam in fond: sa iubim si sa fim iubiti … restul vin si pleaca …
Am invatat ca te poti simti fericit singur, dar va veni un moment in care aceasta singuratate te va gatui.
Am invatat ca te simti mai bun atunci cand ierti.
Am invatat ca avem calitati si defecte ce se impleticesc si formeaza omul care esti … in functie de cata iscusinta ai …
Am invatat ca nu esti mai puternic pentru ca plangi, asa cum nici nu esti mai puternic pentru ca nu o faci.
Am invatat ca prietenii nu te uita, dar si ei gresesc … si tu … si pe cei care raman trebuie sa-i tii aproape …
Am invatat ca barbatii pot fii la fel de copii si la 20 si la 30 … dar sunt frumosi si unii si altii.
Am invatat ca noi femeile suntem atat de complicate incat de cele mai multe ori nu ne-ntelegem pe noi insine.
Am invatat ca norocul ti-l mai faci si cu mana ta dar el trebuie sa apara.

Am invatat ca voi mai invata multe … intreaga-mi existenta!!

Va pup cu drag …