Am vrut sa simt fericirea …

     … am incercat un zambet …

Am vrut sa aflu tristetea …

     … lacrimile mi-au aratat-o …

Mi-am dorit sa vad lumea in culori …

    … mi-am achizitionat o pereche de ochelari de vedere …

    … si i-am lasat undeva departe pe cei de cal …

Am vrut sa cunosc simplitatea oamenilor frumosi …

    … mi-am privit in ochi parintii …

Am tanjit sa incep sa ma implinesc ca femeie …

    … am incercat sentimentul tinandu-mi in brate nepotii …

Mi-am dorit sa gasesc increderea, atunci cand nu ma regaseam pe mine …

    … am aflat-o in bratele calde ale mamei …

Am vrut sa gasesc un raspuns la intrebarea: „Poate oare cineva din nimic sa isi faca o viata frumoasa?”…au inceput sa imi deruleze in minte povesti, intamplari, momente …

       Era el acolo … un baietel adoptat … crescut de ea, o unguroaica blanda, o femeie simpla … mama …un pictor boem … tatal … o copilarie modesta.

       Cartile l-au ajutat sa isi creeze jucariile … sa se rupa de lumea in care legea junglei iti era stapan. Sportul a devenit modul sau de viata … desenul si sculptura l-au ajutat sa isi deschida pumnii si sa isi exprime sensibilitatea prin talent …

      A cunoscut-o pe ea … o tanara frumoasa si timida in aparenta … o femeie puternica in fond …

     Se iubesc si astazi de mai bine de trei decenii … pentru fiecare cate un pui de om … doua fete si un baiat …

     Un tovaras de viata de exceptie pentru ea … un antrenor, un prieten, un exemplu de verticalitate, cinste, diplomatie…tatal meu.

 

image