Imi pare rau pentru fiecare om de care am ales sa ma despart si de care fiecare om pe care viata mi l-a dus departe.

Imi pare rau pentru fiecare moment in care am ales sa critic si sa judec, in loc sa tac si sa inteleg.

Imi pare rau pentru fiecare moment in care nu m-am lasat sa fiu.

Imi pare rau pentru ca am ales sa imi neg sentimentele care se strigau in mine.

Imi pare rau pentru momentele in care am ales sa fac pe plac altora, fara a conta ce si cum simt eu.

Imi pare rau pentru tot ce am ranit.

Imi pare rau pentru ca am tacut atunci cand se cereau cuvinte si am vorbit atunci cand era necesar sa tac.

Imi pare rau pentru momentele pe care le-am pierdut din lipsa de curaj, de teama si de rusine.

Imi pare rau ca nu am scris mai des si mai mult.

Imi pare rau ca pentru a-mi continua drumul care ma face fericita au existat oameni care au fost raniti.

 

Incep acest an prin a spune tuturor celor care au fost aici in anul ce s-a terminat: Imi pare rau!

 

Incep acest an, intorcandu-ma catre mine si in mine, sfios si cu teama, cu speranta si cu mintea coborata-n suflet.

 

Image